سوالات متداول

در اینجا به سوالات متداول شما پرداخته شده ، در صورتی که جواب سوال خود را پیدا نکردید می توانید از طریق ارتباط با ما یا در پایین همین صفحه از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

بله ، تمامی محصولات ارائه شده در سورین پارت یدک اصلی بوده و توسط تولید کننده(شرکت سایپا یدک و ایران خودرو) به تولید رسیده اند.

این مجموعه با بایش از 15 سال سابقه فعالیت به صورت تخصصی در زمینه توزیع و پخش قطعات سایپا و همچنین دارا بودن عاملیت مجاز فروش قطعات سایپا یدک و چندین شرکت معتبر و فعال در زمینه قطعات یدکی و همچنین تولید یک سری قطعات پلیمری و فلزی توانسته است سهم کوچکی از دریای بیکران قطعات یدکی را به خود اختصاص دهد و همچنین با هدف طراحی و ساخت محصولاتی با کیفیت با بیشترین انطباق با خواسته مشتری نهایی از نقاط قوت این مجموعه محسوب میشود

همچنین میتوانید در پایین صفحات این سایت با کلیک بر روی لوگو اینماد و trust logo زرین پال از فعال و مورد اعتماد بودن و اطلاعات اضافی سایت بهره مند شوید.

پرداخت توسط تمامی کارت های عضو شتاب موجود در شبکه بانکی کشور هستند انجام پذیر است.

فعلا فقط پرداخت انلاین از طریق درگاه سامان و زرین پال انجام می پذیرد.

کالای خریداری شده توسط یکی از روش های ارسال از جمله : پست ، تیپاکس ، چاپار ارسال میگردند.

هزینه پست محصولات از طریق تیپاکس حداقل 45 هزار تومان و حداکثر 90 هزارتومان میباشد.

گفتنی است تمامی محصولات ارسال شده توسط سورین پارت یدک قبل از ارسال چک نهایی شده و سالم به شرکت پستی ارسال کننده می رسد و همچنین تمامی کالا ها بیمه پستی نیز میشوند، پس از تحویل بسته به شرکت پستی، مسئولیت سلامت و امنیت بسته بر عهده شرکت پستی مربوطه است. در صورت هرگونه آسیب‌دیدگی یا خرابی، از تحویل گرفتن بسته خودداری کرده و از پوشش بیمه پستی استفاده نمایید، پس اگر کالایی معیوب یا در شرایط اولیه نبود حتما توسط شرکت پستی ارسال کننده مشکلی وجود داشته و خواهشمند است قبل از دریافت محصول آن را چک کرده و بعد نسبت به تحویل ان اقدام فرمایید.

بعد از ثبت و پرداخت مبلغ سفارش توسط مشتری ، فردای همان روز پرداخت (در صورت تعطیل رسمی نبودن) کالا ها به شرکت پستی تحویل داده خواهند شد.

همانطور که گفته شد تمامی کالا ها قبل از ارسال چک نهایی میشوند بعد در مرحله ارسال قرار می گیرند و دقیقا همان محصول و جهتی ارسال میگردد که مشتری ثبت سفارش کرده است (در محصولاتی که دارای جهت هستند گزینه انتخاب جهت مانند چپ و راست بودن محصول را مشتری انتخاب میکند و در شرایط انتخاب نکردن جهت ،کالا اصلا به سبد خرید مشتری اضافه نمیشود و اخطار “لطفا گزینه های محصول را انتخاب نمایید” به مشتری نشان داده میشود تا زمانی که مشتری جهت کالا را مشخص کند ، پس اشتباه از سوی مشتری انجام گردیده است ).در صورتی که سفارش خود را ثبت وبعد متوجه اشتباه بودن جهت(چپ،راست) شدید ، حتما از یکی از ابزار های ارتباطی مانند تماس باما در کنار صفحه با سورین پارت تماس بگیرید. اگر کالا به اداره پست تحویل نشده بود قابلیت اصلاح جهت و ارسال (فقط اصلاح جهت مانند : دستگیره درب سمت راننده به جای شاگرد) وجود خواهد داشت اما اگر محصول به شرکت پستی تحویل داده شده بود ،تمامی هزینه های ارسال پستی دوباره کالا از شهر گیرنده (خریدار) به فرستنده (سورین پارت) بر عهده مشتری خواهد بود و سورین پارت محصول مشتری را با جهت اصلاح شده توسط مشتری را باز ارسال کند.گفتنی است اگر کالایی از گیرنده(خریدار) به فرستنده (سورین پارت) باز ارسال شود ، قبول درخواست مرجوعی و اصلاح جهت و ارسال مجدد به خریدار منوط به در شرایط اولیه بودن جعبه و پلمپ و سالم بودن کالاست در غیر این صورت و پارگی جعبه یا باز شدن لیبل سایپا(که نشان اصل بودن کالا ها توسط سایپا است) سورین پارت از پذیرفتن مرجوعی جدا معذور است.